2007年5月2日星期三

突破

新的一個用又開始啦,我想會不會什麼突破呢?如突破呢個悶閒的空間或者衝出香港進軍大陸等好多未知之數係呢個五月,人地話五窮六盡七返身,我會做好心理準備。係呢個五月我都諗好我會點行下呢條路,因為我係呢度都做左3個月(老板從未教我點找客人)一張白紙翩翩下~~日日都座係度悶(其實都有好多野做架,不過一做哂又好快覺得好悶)有時我覺得自已好勁(哈哈),不過,手頭上有幾單生意重係準備中......重未到手的。如果可以呢個月到手的話,我就唔洗咁無心機啦。因為可以俾我大展下拳腳,頭果單工程都可能可以俾我返到身了(= =)不過我會好好的加油下去,唔會臭俾人睇。
今期六合彩又無人中啦,唔知下一位幸運兒中左第一時期會做咩先呢?(嘻嘻,當然係去收錢先啦,哈哈哈哈~~~)想到這裡,我又覺得呢個世界重有色彩(笑到肚痛中~~~)

沒有留言: