2007年6月15日星期五

我好開心呀

我好開心呢幾日,同男友不知不覺咁感情曾加了不小,雖然有一日佢要加班,我果日都好嬲架。因為佢日日都話黎接我收工,點知次次都係我出去找佢。因為我出去找佢又會貴D(車費)又耐D。但果日我真係嬲唔落,雖我我買左好多菜同飲品好重但我見到佢返到公司門口未入去就打俾我先,我真係好開心架。起碼佢係記得我先,唔要我係街度等佢咁耐。我買左好多佢鐘意食嘅野,我又找食譜想整好味的飯俾佢食,估唔到我無嬲佢。之後,佢話同我去睇戲好開心呀。雖然我果日好累但我都唔知點解好精呀,我地去左食沙爹王添(我最鐘意去食飯)因為好耐都無去過啦。之後我地又去左玩具返斗行下,重開心的事他送我一隻玩具熊,熊熊又抱住一隻小熊仔。真的好靚架。我就抱住小熊去睇戲呢,雖然街上有好多人睇住我抱住熊仔,但我覺得好幸福呀。都忘記了早上滑到整個人失落地的痛了。好開心呀。

沒有留言: